Projektové vyučování je nová metoda, která vede k řešení praktických úkolů a k rozvoji vědomostí, dovedností a postupů nejširšího spektra. Ve vyučování realizujeme projekty různého charakteru v rozsahu jednotlivých tříd. V rámci projektu jsou žáci vedeni k samostatnému zpracování určitých problémů a získávají zkušenosti praktickou činností a experimentováním. Veškerá práce se většinou soustřeďuje kolem jednoho tématu.
Projektové vyučování je:
Formy a metody práce:
Výsledky projektů jsou zpracovávány podle charakteru práce, buď elektronicky nebo ve formě nástěnných tabulí, pracovních listů, sbírek, fotografií či výstavek přírodnin.
V současné době učí biologii/geologii na škole tito učitelé:
Mgr. Jaroslav Dvořák, Mgr. Jaroslava Vondrášková
Učebnice přírodopisu pro ZŠ a nižší ročníky víceletých gymnázií
Nakladatelství Fraus Plzeň
Učebnice k výuce biologie na čtyřletém gymnáziu
Nakladatelství Fortuna Praha
Obecná biologie - V. Kubišta
Biologie rostlin - L. Kincl, M. Kincl, J. Jarklová
Biologie živočichů - J. Smrž, I. Horáček, M. Švátora
Biologie člověka - I. Novotný, M. Hruška
Genetika - J. Šmarda
Ekologie - J. Šlégl, F. Kislinger, J. Laníková
Prima
Země - živá planeta, bakterie, houby, řasy, prvoci, bezobratlí mnohobuněční živočichové
Sekunda
- obratlovci, stavba rostlinného těla, systém rostlin
Tercie
- savci, biologie člověka, genetika
Kvarta
- mineralogie, geologie, ekologie
Kvinta, 1. ročník
- obecná biologie, botanika
Sexta, 2. ročník
- zoologie
Septima, 3. ročník
- genetika, biologie člověka
Oktáva, 4. ročník
- ekologie, geologie